10.10.16

Дневник на пешеходеца – ден 1

Приятелка наскоро ми каза, че като й е криво, тежко, зле, излиза и ходи, ходи, ходи, хваща пътя, един вид. Аз съм добре, но сезонът предразполага към депресивни състояния, за което ми напомни вчерашният Световен ден за психично здраве. Един от най-добрите начини за повдигане на духа е физическата активност във всевъзможните й разновидности. 3 месеца посещавах класове по ащанга йога в студио Дивали, но до средата на ноември съм стопирала практиката. Все пак препоръчвам йога на всеки, който обича преживявания, които носят себепознание, успокоение и добра доза разтягане на гърба и кръста.

Но с проста сметка изчислих, че два класа йога седмично ми отнемат 4 часа (240 минути). Ако обаче започна да ходя пеш до и от работа, това:
Ще увеличи времето ми за придвижване от и до работа със 100 минути седмично;
 Ще намали разхода ми за градски транспорт;
 Ще намали времето в неприятно подрусване сред недобре миришещи хора в трамвая;
 Ще ме лиши от време за четене.

В крайна сметка плюсовете победиха и на 10 октомври преминах 3.6 км от къщи до работа (според Google maps) за 45 минути.
Беше хубаво въпреки дъжда и неудобството от чадъра, чантата и несвикналите ми крака. След прибирането бях съвсем разглобена, с болки в задните части, но щастлива по един леко налудничав начин.

Саунтрак: Rammstein

No comments: